Sunday, November 17, 2013

VITAMIN C UNTUK KULIT

Okey! harini saya nakmemperkenalkan vitamin c yang menjadi kegilaan ramai dari dahulu hingga kini. Lps nie baru saya akan update vitamin-vitamin yang lain. dibawah merupakan kebaikan mengambil Vitamin C SHAKLEE.

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS 500 mg



KEBAIKKAN PENGAMBILAN VITAMIN C
 
Membentuk Kolagen - Membantu pembentukan kolagen iaitu sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.  
 
Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan Vitamin C akan mengakibatkan gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar. 
 
Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan. 
 
Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 
 
Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan. 
 
Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

VITAMIN C SHAKLEE VS VITAMIN C BIASA  


  • Vitamin C pertama yang natural dan bertindak secara ‘Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam.
  • Rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin c secara perlahan dan berterusan selama 5 jam.
  • Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7biji setengah oren.
  • Membekalkan ‘Bioflavinoid’ dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg..Bioflavonoids bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada suplemen vitamin C.
  • Ada dalam bentuk yang boleh dikunyah
  • Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan kedalam sistem tubuh secara perlahan-lahan mengikut keperluan

jadi, apa tunggu lagi?? ambil phone cepat-cepat pm sy di nombor 013-4292532. saya akan memberikan harga paling istimewa untuk anda! penghantaran akan dibuat keseluruh negara.




salam sayang,
mira shaklee

No comments:

Post a Comment